بیمارانی با bmi بالای 30 که با رژیم و تغذیه به نتیجه مطلوب در روند کاهش وزن نرسیده اند و بیماری زمینه ای در کنار چاقی دارند کاندید عمل جراحی می باشند.
بیمارانی که بی ام ای یا شاخص توده بدنی بالاتر از چهل دارند بیمار چاق محاسبه میشوند و شامل #بیمه خواهند شد.
در صورتی که حضوری تشریف اورده اید و مدارک لازم را جهت جراحی دریافت نموده اید .
پس از پایان ازمایشات)ازمایش کامل که در صورت مغایرت با رنج نرمال نیاز به تاییدیه پزشک غدد خواهد داشت (،سونوگرافی شکم و لگن ) بانوان زیر چهل سال سونو پستان دو طرف و بانوان بالا چهل سال ماموگرافی پستان دو طرف(، اندوسکوپی فوقانی سیستم گوارش و نهایتا تاییدیه پزشک قلب برای انجام جراحی باریاتریک ) چاقی می توانید جهت مشاوره قبل عمل و تعین نوع عمل جراحی حضوری تشریف بیارید:
شماره مطب جهت هماهنگی نوبت و دریافت ویزیت

تلفن مطب: 02188077478
تلفن گویا: 02128426376
نوبت عمل: 09220854147

بیمارانی که به صورت انلاین ویزیت شده اند می توانند جهت انجام مدارک فوق نسخه الکترونیک دریافت نموده و تمامی مدارک را در شهر یا استان محل سکونت خود انجام داده و نتیجه نهایی مدارک را از طریق واتساپ: 09120217510 برای دکتر عزیزی ارسال نموده و پس از تایید نهایی توسط پزشک معالج جهت دریافت نوبت با منشی هماهنگی لازم جهت انجام جراحی را بعمل اورید.
02188077478

#بیماریزمینهای
#عمل_مجدد
بیمارانی که بیماری های زمینه ای
#اسم
#تیروئید
#بیماری_قلبی
#بیماری_اعصاب
#بیماری_خود_ایمن
#سابقه_مصرف_کورتون
… .
دارند جهت درمان بهتر و پیگیری درمان بیماری زمینه ای قبل از عمل جراحی باریاتریک برای مصرف دارو و یا مراقبت های خاص قبل و بعد از عمل جراحی نیازبه تاییدیه پرشک مربوط را دارند. بیمارانی که سابقه جراحی قبلی معده و یا روده داشته اند جهت انجام جراحی مجدد نیاز به عکس رنگی معده (upper GI) و خلاصه پرونده عمل قبلی دارند.